dijous, 22 de març del 2012

Un d’aquells errors...


Ahir em vaig deixar agregar com amic al Facebook una Penya Blaugrana del Bages. Tot i anar en contra dels meus pensaments, perquè el futbol no em diu res de res, els vaig agregar tot pensant: “tu també estàs posat en més d’un club, s’ha d’estar al dia i s’ha de  tenir interès per coses del país”. Em vaig dir: “ajuda’ls”. Quina gran errada, avui tenia 10 missatges al correu; que si Messí, no sé què, que si el Barça ha fet això... Francament, els he esborrat com amics, ja que com associació no fan res, només fan spam de noticies del Barça.

Reconec que no sóc un “forofo” del futbol, però si  m’agradés i no fos del Barça em cagaria amb tot. Es passen, us passeu. Tenim un canal públic català Esport 3 que de televisió pública no en té res. Què fan? Tot el dia posant rodes de premsa d’allò més tonto, sentint al Guardiola responent tonteries i preguntes sense rellevància. Entenc que no hagi dit res de la seva renovació... Què”cansinos” són. Clar, tots els periodistes i comentaristes han de justificar el sou i tots viuen de crear noticia on no n’hi ha gràcies al Guardiola i al Barça. 
 
Una pregunta que em venia el cap: amb la crisis han fet fora els periodistes bons i agafen Becaris o gent poc professional amb un sou baix? De les cadenes privades no faré cap comentari, ja que potser reben diners del Barça perquè parlin d’ells. Una televisió pública que hauria de tractar els continguts amb més imparcialitat i donar cabuda a la gran majoria d’esports del país. És molt trist, molt.

Seguim amb el gran Barça, però les coses monotemàtiques mai fan cap bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada