dijous, 9 de febrer del 2012

Deporvillage

Feia temps que necessita un repte laboral, un indret amb les idees clares, ambició, em ganes de superar-se, millorar i amb un  bon plantejament de negoci. Feia temps que seguia Deporvillage, són d’aquelles empreses o negoci que desperten curiositat.  Idees simples, però pensades i portades a terme amb mol de rigor.  Dirigides, per visionaris, temeraris, intrèpids o simplement gent k tenen clar les coses. Cadascú els qualificarà de diferent manera. Després de tirar-me del carro i presentar-me, em pes per un dels socis d’Outcat que sempre també me’n parlava bé. Em vaig decidir presentar el CV. Varem fer dues entrevistes amb els diferents socis de l’empresa. Personalment ha estat una de les entrevistes més còmodes que he fet mai, pot ser per la meva motivació i ganes de tenir una oportunitat en una firma com aquesta. El tarannà, les ganes de creixerem, de ser grans, de tenir un projecte definit amb diferents etapes... Encara em van esperonar més. Ara ja fa 1 setmana i pico que forma part del seu equip, una setmana dura, aprenent els seus sistemes de treball, filosofia, entén el “mòdus operandi” de l’organització.

Els que em coneixeu, ja sabeu que quan estic a un lloc sóc corporativista el 100% i si el indret m’agrada, heu begut oli. Se us obre una nova era, una era on per molt estrany que sigui l’esport que practiquis, em tindreu a mi per recomanar-vos quina és la millor botiga on-line de l’estat espanyol per comprar. Les millors marques, bons productes, bons preus, bon servei... Què podeu demanar més els esportistes? Comoditat, buscar, remenar, triar, comparar amb assessorament telefònic o via correu electrònic incorporat. Tot des de casa, d’aquesta manera no perdeu temps per practicar allò que us agrada, que us fa sentir bé; el vostre esport. Com diuen a Deporvillage: Equipem esportistes.

deportvillage.com Veniu a jugar?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada